HTML

In the depth of human hearts

Friss topikok

  • N.o.S.e: szerintem ritka az (2010.05.25. 20:02) "Hibrid" álom
  • Cambi: Na ez durva! :) Ez most nem tudom honnan jött neked, de ez elég hatásos egy történet. Nem is tudom... (2009.09.27. 23:35) Jövőkép
  • N.o.S.e: pontosan :D (2009.05.12. 20:57) Re: Egyelőre címnélkül, csak leírtam
  • Cambi: Értelmes a regisztráció erre az oldalra... Na mindegy! :) Nekem kifejezetten tetszett az a rész, a... (2009.05.11. 21:52) Séta a múltban (a)
  • Glarion_a_gémkapocs: Hajrá! :D (2008.07.09. 13:36) Intro

Linkblog

2010.02.01. 00:22 N.o.S.e

Hmm

Ha minden igaz jövő héttől nem lesz net, azaz mától már. De hogy meddig nem, az csak rajtam áll igazából. Mindegy, asszem tényleg ez kell ahhoz, hogy elszakadjak a géptől és kezdjek tényleg valamit. Végülis nem fog hiányozni senki. Msn-en már nem is beszélek senkivel nagyon, kivéve egy csajjal, kb ő fog hiányozni max. De persze majd remélem találkozunk is, és akkor végülis jobb lenne. Amúgy tényleg, már csak max a partnereim szarságait nézegetem. Hát ez van. Saját hülyeségem miatt szűnik meg, ha tényleg megszűnik. Lehet ha nem így lenne, nekem kell kérnem anyámat, hogy szüntessük meg. Mindesetre most megint egy régi/új helyzet áll elő. Áh, tele vagyok feszültséggel, meg keserűséggel, ki kéne már beszélnem valakinek ezeket de élőben. Anyámnak nem akarom, nem menne úgy érzem, nem akarok előtte sírni. De a pszichológus meg fizetős... faszomat. Magamnak köszönhetem. Meg kéne bánnom mindent, elmondani mindent, és utána megígérni magamnak elsősorban és másoknak, hogy változtatok. Na meg következetesen betartani... itt kezdődik a gond. Fuh, nem tom mi lesz, lehet a nethiányt nehezen fogom kibírni, vagy talán csak az első két hét lesz szar nélküle. De attól félek, hogy amíg nem lesz meg és esetleg elszokom tőle, akkor majd ha visszajön ugyanúgy visszaszoknék rá keservesen. De msot elég. Ja igen, megnéztem a Halál ezer arcának 2ik részét. Ahhoz képest, hogy a DVD borítón az szerepelt: még kegyetlenebb, még durvább, meg hogy 46 országban tiltották be a 80as években, én sztem gyengébb volt az első résznél biztosan.

Üdv

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://cruelangelthesis.blog.hu/api/trackback/id/tr71718453

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása