HTML

In the depth of human hearts

Friss topikok

  • N.o.S.e: szerintem ritka az (2010.05.25. 20:02) "Hibrid" álom
  • Cambi: Na ez durva! :) Ez most nem tudom honnan jött neked, de ez elég hatásos egy történet. Nem is tudom... (2009.09.27. 23:35) Jövőkép
  • N.o.S.e: pontosan :D (2009.05.12. 20:57) Re: Egyelőre címnélkül, csak leírtam
  • Cambi: Értelmes a regisztráció erre az oldalra... Na mindegy! :) Nekem kifejezetten tetszett az a rész, a... (2009.05.11. 21:52) Séta a múltban (a)
  • Glarion_a_gémkapocs: Hajrá! :D (2008.07.09. 13:36) Intro

Linkblog

2011.01.22. 18:44 N.o.S.e

Komolyan mondom, rátaláltam a S-ra facebook-on, elolvastam pár facebook üzenőfal "írását", és hihetetlen. Ez az ember semmit nem változott. Az a kemény, hogy elég volt pár mondatot elolvasnom, és még most is szakadok a röhögéstől. Fájdalmas. És a legrosszabb az, hogy míg röhögök mindenen, addig kurvára fáj az egész. Mert kiakasztó tényleg ahogy fogalmaz, és érződik a düh minden szavában, mégha csak írás is... Tele van gyűlölettel, és azárt fáj az egész, mert magamra emlékeztet teljesen. A folyamatos sírása, kilátástalansága, reménytelensége, az élettel szembeni tiszteletlensége. Csak a negatív dolgok. Anno még csak röhögtem, de mostmár kegyetlenül szar. :S Elbassza a kedvemet nagyon. Úgy érzem, hogy a sírás határán vagyok. És ez az ember megbocsátást nyert megint... Nem általam.

Magamra ismertem. És tudom, hogy én nem akarok bocsánatot kérni senkitől, én talán rosszabb vagyok. Nagyobb bűntudatom van a faszságom miatt. Vagy nem. De van. Márpedig bocsánatra nem fogok lelni addig, ameddig ÉN MAGAM meg nem bocsájtok MAGAMNAK. És utána következetesen máshogy élni, viselkedni, mint eddig. Annyira a mélyben vagyok, hogy az nem igaz.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://cruelangelthesis.blog.hu/api/trackback/id/tr742605524

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása