HTML

In the depth of human hearts

Friss topikok

  • N.o.S.e: szerintem ritka az (2010.05.25. 20:02) "Hibrid" álom
  • Cambi: Na ez durva! :) Ez most nem tudom honnan jött neked, de ez elég hatásos egy történet. Nem is tudom... (2009.09.27. 23:35) Jövőkép
  • N.o.S.e: pontosan :D (2009.05.12. 20:57) Re: Egyelőre címnélkül, csak leírtam
  • Cambi: Értelmes a regisztráció erre az oldalra... Na mindegy! :) Nekem kifejezetten tetszett az a rész, a... (2009.05.11. 21:52) Séta a múltban (a)
  • Glarion_a_gémkapocs: Hajrá! :D (2008.07.09. 13:36) Intro

Linkblog

2010.05.04. 01:41 N.o.S.e

Rémálom

Bassza meg, azért az komoly, hogy 2 óra alatt milyen hülyeséget lehet álmodni... És mostanában azon dillemázok folyton, hogy már sokadjára álmodok-e valamit, vagy álmomban történik-e meg többször, vagy csak álmomban hiszem azt, hogy az a történés már megtörtént-e egyszer. :D ÁÁÁ! A mostani is olyan volt, mintha már álmodtam volna. Belül úgy éreztem. Valami ilyesmi volt, hogy utazom egy buszon, helyijáratos lehetett, de lehet távolsági, lehet hibrid, nem tudom. Elől ültem, nyár volt. Nagyon meleg, asszem le is égtem a buszon. Aztán valamikor leszállt a másik oldalon ülő ember, és én a helyére ültem. Ott volt egy doboz naptej, hát bekentem vele magam. Mögöttem mintha engem fikáztak volna az utasok. Aztán leszálltam Szilvásban, az egyik suli melletti első megállóban, és felsétáltam azzal a tudattal, hogy iszom egy pohár üdítőt és siessek vissza a szemközti megállóba, mert a busz 10 perc múlva visszajön. És ez valami jó messzi nyaralásra vitt volna. Ahogy sétáltam felfele a dombon, azt veszem észre, hogy az egyik háztömb falánál Michael Jackson emlékfal van! Tele virágokkal, meg képekkel!!! Szilvásban!!! Aztán hirtelen bevágnak egy jelenetet, ahol szemben néz velem valami kopasz középkori törökféle hapi, és magyarázkodik a felettesének, aki szintén török lehet, és kopasz. Mintha valami csata elvesztéséért felelős lenne, úgy be van tojva, izzad a homloka. Aztán valaki mögüle hirtelen rácsap a nyakára, az összerogy. Aztán egy kis mini-guillotine-t helyez a nyaka fölé, és lecsapja a fejét... Utána meg valami olyasfélét makoghatott, hogy végezni kellett vele, mert semmirekellő volt. És kb ennyire emlékszem, hirtelen felébredtem, és tiszta szar érzés volt, mert olyan soknak éreztem az álmot, de valójában csak 21:30-tól 23:30-ig aludtam. Ébredés után meg nem is tudtam hol voltam, mindenesetre örültem inkább, hogy felébredtem...

--------------------------------------------------------------------------------------

Kiegészítés: egy nappal később reggel valamikor álmodtam, nem tudom miről pontosan, de benne volt olyan, hogy egyik ismerősömnek az álmomban beszéltem arról, hogy azt álmodtam Szilvásban Michael Jackson emlékfal van... Erre ő: Neee, hagyd abba, hagyd abba!... Beteges.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://cruelangelthesis.blog.hu/api/trackback/id/tr11972788

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása