HTML

In the depth of human hearts

Friss topikok

  • N.o.S.e: szerintem ritka az (2010.05.25. 20:02) "Hibrid" álom
  • Cambi: Na ez durva! :) Ez most nem tudom honnan jött neked, de ez elég hatásos egy történet. Nem is tudom... (2009.09.27. 23:35) Jövőkép
  • N.o.S.e: pontosan :D (2009.05.12. 20:57) Re: Egyelőre címnélkül, csak leírtam
  • Cambi: Értelmes a regisztráció erre az oldalra... Na mindegy! :) Nekem kifejezetten tetszett az a rész, a... (2009.05.11. 21:52) Séta a múltban (a)
  • Glarion_a_gémkapocs: Hajrá! :D (2008.07.09. 13:36) Intro

Linkblog

2009.12.16. 09:23 N.o.S.e

"Ha én önmagamat szeretem, akkor ez azt jelenti, hogy önbizalommal rendelkezem. Önmagamban bízni, az azt jelenti, hogy önmagamat szeretni és elfogadni egészséges keretek között. Ha átesek a ló túloldalára, akkor már átbillentem az önzés egészségtelen oldala felé. Ha szeretem önmagamat, akkor van miből adnom. Ha nem rendelkezem önbizalommal, akkor hogyan szeretem önmagamat, és akkor hogyan tudok szeretni mást is? Ilyenkor nem szeretek mást, hanem csak támaszkodok a másikra."

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://cruelangelthesis.blog.hu/api/trackback/id/tr21601537

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása